MÅSTE FOLK BRY SEJ SÅ JÄVLA MYCKET?

JAG BÖRJAR BLI TRÖTT PÅ DET.
 
eller nja, det har jag varit länge.
 
Varför inte bara låta folk vara som de vill vara?

Varför ska man lägga sej i? Sålänge folk inte skadar andra eller gör något mot någon annans vilja, varför ska jag börja tycka en massa saker om vad andra gör, när det inte rör mej? 
 
till exempel; VARFÖR FINNS DET HOMOFOBI?
 
vem NÅGON HELT ANNAN blir attraherad av rör ju inte andra?
HUR KAN KÄRLEK OCH ATTRAKTION VARA PROVOCERANDE?! 
 
Eller folk som börjar snacka en massa skit och sprider rykten. DET ÄR JU SÅ ONÖDIGT. Tänk om alla bara hade kunnat leva sida vid sida utan att döma varandra hela tiden. Utan att behöva klanka ner på varandra.
 
Låt folk bara vara ifred. Låt dom vara lyckliga. Jag kan verkligen inte förstå varför folk blir så sjukt provocerade av saker de inte har något med att göra.  
 
Det är helt otroligt. 
 
Vem är du att döma vad som är rätt och fel? Vad ger dej den makten?
 
 
 

Nu är det inte så att det har hänt nån grej i mitt liv och att det är därför jag skriver som jag skriver. Jag skriver bara allmänt.
 
För att folk ska börja tänka lite.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0