VAD JAG ÄLSKAR POPPING!

VÄRLDENS BÄSTA ALLTSÅ.
 
KALASBRA.
 
Det var poppingträning idag, med mina grymma poppingboys!
 
Jag har känt ganska länge nu att min freestyle går väldigt dåligt, varit i en svacka liksom, men nu tror jag att det börjar släppa! 
 
Idag körde vi något som kallas Opinion Session, där man kör solon för varann och ger varandra konstruktiv kritik. Kevin som leder kursen förklarade för mej vad jag skulle göra för att utvecklas, gav mej ett nytt spår att köra på, så att jag kan komma vidare istället för att trampa på stället (bildligt talat alltså, jag trampar inte på stället när jag dansar...) som jag har gjort så länge nu.
 
En helt ny värld har typ öppnats. JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAAAAAAAAAD :D
 
 
 
Jag bifogar ett av Kevins solon i det här inlägget. Jag blir lika imponerad varje gång jag ser det.
 
helt sjukt. JAG KAN INTE ENS BESKRIVA DET I ORD JU.
 
HAN ÄR KALAS HELT ENKELT. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0