VET NI VAD JAG SKULLE VILJA GÖRA?

ÅKA PÅ UTBYTESÅR.
 
Det har varit en av mina största drömmar länge nu. 
 
Vart jag skulle åka?
 
BEHÖVER NI FRÅGA?!
 
 
USA.
 
The land of opportunity liksom.
 
Jag kan vara den sista som inte har gett upp det där med att allt är bättre i Förenta Staterna. Resten av svenska folket gav väl upp det där när TV3 började sända Svenska Hollywoodfruar.
 
MEN INTE JAG INTE.
 
Så himla skönt det skulle vara. Bara lämna allt och dra. För just nu går inget som det ska här hemma i Sverige. Lära sig nya saker. Träffa nya människor. Bo i en annan kultur. Prata engelska jämt. 
 
Nåja, vi får väl se hur det blir med det.
 
---- godmorgon på er också ----
 
 

Kommentarer
Postat av: Stina

ÅK bara ÅK :D :D :D Vi är kvar när du kommer tillbaka, ut och upptäck med dig Amanda!

Svar: Stina, AJ FREAKIN LÖV JU! :D vi får se hur det blir!
Amanda Leonardsson

2012-10-03 @ 09:29:01
URL: http://gnista.webblogg.se
Postat av: Alice

Amanda åk!!! Det är det bästa jag någonsin gjort i hela mitt liv!!! :D

Svar: åh jag skulle så gärna vilja...! Hoppas hoppas hoppas att jag kommer iväg! Härligt att du trivs så bra Alice! :D
Amanda Leonardsson

2012-10-13 @ 18:33:51
URL: http://alicepettersson.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0