VI HAR VACKERT VÄDER OCH DÄRFÖR TÄNKER JAG VARA GLAD, EFTERSOM:

 
 
 
IDAG HAR JAG BESTÄMT MEJ FÖR att skriva och skicka ett brev till mitt fadderbarn. Och eftersom det är så fint väder så passar det ju utmärkt att ta lite bilder på svensk höst och visa honom hur det ser ut här. 
 
 
Desutom fyller han år snart, så ett grattis är på sin plats. Synd bara att man inte får skicka med en liten present, jag hade gärna gett honom något kul. Men PLAN har bestämt att man inte får skicka annat än brev, pga av avundsjuka och lite sånt. Förståeligt, men synd. 
 
KATTEN CHILLAR SOM VANLIGT HÄR BREDVID.
 
 
GANGSTA SHIT. Särskilt täcket. 
 

HA EN FIN DAG ALLIHOPA. 
 
DET ÄR JU TROTS ALLT LÖRDAG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0