GODER MORGON I DENNA BLOGG

Jag börjar dagen med en remixad julsång.
 
Det var ju fint.
 
Jag har upptäckt något otroligt. Det är anledningen till att jag kan sitta här och skriva såhär tidigt på morgonen.
 
Om jag går upp halv 6 på morgonen, så har jag badrummet för mig själv i cirka 1,5 timmar. Det gör att jag hinner fixa mig helt klar på bara en halvtimme (ingen kö ju) och sitta och käka en låååååång frukost framför VH1 och MTV när de andra vaknar. FATNASTISKT. (ja det skulle stå så) 
 
Sen det där med MTV. VARFÖR I HERRANS NAMN spelar de "Flytta på dej" varje morgon hela tiden?! Jag får ju panik på henne! Så vill jag inte börja mina mornar (eller stavas det morgnar eller morgonar?) Nej fy skäms MTV, spela musik som man kan lyssna på utan att örona trillar av, tack på förhand!
 
 

Nu är håret orange igen, men min sidecut är för lång, så nu ska jag flirta lite med pappa då han råkar vara pro på att raka håret på folk. Och sen blir han så stolt när han lyckas också. Double winning liksom. 
 

Och ja, för er som undrar, så tvättas den där tröjan regelbundet. Det är bara det att jag gillar färgen så mycket, och att den är så mysig, så jag bara måste använda den lite för ofta.... ;-)
 
Ha en bra dag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0