HOUSE

IDAG HADE ViBE EN ASFET TRÄNING.
 
Den bestod av house dance. Det är grymt jobbigt, men väldigt roligt :D 
 
Men ett tag där trodde jag nästan att jag skulle avlida. Nåja, min kondition kan ju bara bli bättre.
 
IMORRN ÄR DET MÅNDAG. DÄRFÖR BEHÖVER VI NU NÅGOT UPPIGGANDE:
 
 
DET ÄR INTE ALLTID FULT ATT LJUGA HÖRRENI. Vita lögner kan vara nödvändiga. I detta fall till exempel.
 
Men om ni inte hade räknat ut det redan så är bilden ovan idag en lögn, faktum är att det aldrig är så långt kvar till helgen som en söndagkväll. 
 
DEN HÄR VECKAN KÖTTAR VI PEOPLE! VI ÄR ORANGEA, VI ÄR BÄST OCH SMARTAST. UTAN TVEKAN. VAD SOM ÄN HÄNDER DEN HÄR VECKAN, (MATTEPROV, FALLANDE ENHÖRNINGAR FRÅN HIMLEN ETC.) SÅ KAN VI KLARA AV DET.
 
JAG TROR PÅ ER.
 
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0