Jag blir så sjukt ledsen och förbannad....

...... NÄR SPORT GÅR FÖRE ALL ANNAN BRA TV! 
 
Som idag till exempel, en helt vanlig tisdag skulle jag ha stenglott på House just nu. Men inte idag.
 
Självklart 
 
inte.
 
För det är ju något jädra VM-kval i fotboll som måste sändas på den enda dag då det finns något underhållande på tv. Tack liksom. 
 
Tänk så mycket användbart jag lär mig när jag tittar på House.
* Hur man är otroligt cynisk,
* Hur man hela tiden är smådum mot sina kollegor men alltid kommer undan,
* Hur man kör in en bil i sin ex-flickväns hus, U NAME IT!
 
Sen har jag ju lärt mej en del medicinska engelska termer också. Sarkoidosis, Tuberculosis, Lupus. Kolla vad jag kan. Tack vare House. Vad lär man sig av att titta på en fotbollsmatch? Hur man fejkar en livshotande (verkar iallafall så på dem ibland) skada möjligtvis. Totalt oanvändbart i verkliga livet.
 

 

Nu ska jag gå färga håret med en färginpackning, för det börjar se mystiskt blont ut.... NOT GONNA HAPPEN!
 
Godnatt på er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0