JAG HINNER INTE MED NÅGOT AVANCERAT SÅ HÄR DAGS..

TYVÄRR. 
 
Jag måste sova. VAKNA ÄTA PLUGGA DANSA SOVA VAKNA ÄTA PLUGGA DANSA SOVA. Lite så ser mina vardagar ut numera.
 
Men sålänge DANSA är med på schemat är jag glad.
 
Jag hade planerat ett inlägg till ikväll, men det får jag ta en annan gång.
 
IDAG FICK JAG EN HEMSKT ROLIG KOMPLIMANG. Jag gick in på pappas jobb för att åka med honom när han slutade jobbet. Då kom det en kille på kanske 30-40 och gick förbi.
 
Pappa presenterade mej som sin dotter för killen och han svarade honom:
 
"- Jag såg att hon var din dotter. Ni är inte lika till utseendet, men hon har samma livfulla karisma som du."
 
LIVFULL KARISMA. DEN NI! 
 
Det är inte ju inte varje dag man får höra det. Särskilt inte från någon som man har varit i samma rum som i typ tio sekunder och inte pratat med.
 
 
JAG TROR ATT BÅDE JAG OCH MIN BROR HAR ÄRVT DEN DÄR KARISMAN. HAHA.
 

Nu kommer jag gå runt och säga karismatisk hela tiden.
 
Ha en karismatisk natt allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0