NU ÄR DET KLIPPT

...OCH RAKAT PÅ SIDAN OCKSÅ FÖR DEN DELEN.
 
Jag har en förmåga att alltid vilja prova något nytt när jag går till frisören.
 
OCH jag kommer alltid därifrån i chocktillstånd. Men idag blev det nog rätt bra. Efter att paniken lagt sig liksom.
 
OJ. har jag så där dålig hållning? 
 
Det är nog tröjan. NOG.
 
Det blev hur som helst väldigt kort baktill, och snett också (det var meningen alltså). Det syns inte riktigt på bilden.
Vi kör ett litet fånleende på det också. V a c k ö r t.
 
Jag glömde mina hörlurar hemma idag. JÄVLA PISS sa jag när jag steg in i bilen. Men det fanns ingen tid att återvända till rummet och hämta mina ögonstenar. 
 
Jag förbannade mej själv hela dagen.

Efter frisörbesöket drog jag hem till mormor och morfar och bakade piroger. Jag och mormor är kungar på det.
 
KUNGAR. PRESIDENTER. HÖVDINGAR helt enkelt.
 
KOLLA SJÄLVA:
 
 
GÖTT.
 
IMORRN är det fredag och vi har klarat av veckan, precis som jag förutspådde att vi skulle. BRA GJORT ALLIHOPA!

Kommentarer
Postat av: josse ;)

hahaha, så stor skillnad blev det ju inte :P snyggt är det ju, precis som alltid, men inte mycket skillnad ;)<33

Svar: jo, bak är det faktiskt rätt stor skillnad! haha ;)
Amanda Leonardsson

2012-09-28 @ 12:49:34
Postat av: Emelie

haha du som är feminist kanske ska kalla dig för en queen? ;)

2012-10-06 @ 01:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0