Välkommen till mitt kungarike!

Eller nja, kung och kung, hellre skulle jag ju vara president.. Men men.
 
Hur som helst. Jag har skapat den här bloggen med namnet Orange People. Orange är min favoritfärg, vilket märks när man ser min hemsida, haha. Så mycket som möjligt i min värld får gärna vara orange, allt blir liksom lite roligare då. Folk som är orangea - i sinnet eller på ytan - gör mig glad. Orange People helt enkelt. 
 
Jag heter iallafall Amanda och är 16 år och 9 månader (de där nio månaderna är viktiga). Jag tänker inte skriva en uppsats om mig själv nu, om ni väljer att följa bloggen så kommer ni få reda på allt möjligt tids nog ändå :)
 
HERE MY FELLOW READERS så vet man aldrig vad man hittar. Eller jo, än hittar man ju inte så mycket, men tanken är att bloggen ska utvecklas och att man så småningom ska göra det. Jag är intresserad av feminism, politik i allmänhet, mänskliga rättigheter och musik och hiphop, så troligtvis är detta detta och en del annat bloggen kommer att handla om. Jag dansar mest stilen popping men även andra stilar inom hiphopen tillsammans med mitt crew ViBE :) Min största idol - praktiskt taget 'gud' - forever and ever är Michael Jackson. Han är världsbäst, våga inte säga något annat i min närhet, hehe.................... 
 
Såhär ser jag väl ut på ett ungefär, iallfall när jag är lite trotsig. Alltid med en jordgubbe i örat, orange hår och gärna en hatt på det.
 
Hur ska jag skriva hejdå? Vad är tuffast liksom? Ae vafan....
 
ADJÖKEN
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0