HOLY BATMAN

JAG HADE PRECIS VÄRSTA CONNECTION MED EN TJEJ PÅ BUSSEN. 

Jag gick på bussen som vanligt

Sedan blippar jag busskortet som vanligt och tittar upp på den som sitter på sätet bakom blippmaskinen innan jag går förbi

OCH JAG TROR ATT DET ÄR NÅGON JAG KÄNNER

så jag stannar till och ler emot henne, och tänker precis säga "hej", 

ni vet så där igenkännande som man gör när man träffar någon man känner

MEN

När vi fick ögonkontakt så inser jag att det nog inte var hon jag trodde att det var

Men jag ler ändå

OCH HON LOG FAN TILLBAKA! 

INTE STIRRADE KONSTIGT MED EN BITCH-PLEASE-LOOK

UTAN LOG

ett sådant där leende som säger "jag älskar dej mer än själva livet"-kind of smile

och jag TROR att jag log likadant tillbaka


 wow

OCH ALLT DETTA HÄNDE TROLIGTVIS PÅ MINDRE ÄN EN SEKUND 

Och nu har ni fått höra allt i detalj

Grattis till er

fan vad sentimental man har blivit på gamla dar

MEN DET VAR COOLT OKAY

don't be h8in




Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG VAR MED OM SAMMA IDAG! !!
Jag och Kim gick förbi en mörk kille som bar soppinkastare.
Varpå jag märker att han är lite blyg så jag ler mitt snällaste leende och sa
- Hi! :)
Och han blir så chockad av min hälsning och ler tillbaka så glatt och genuint att jag typ kände mitt hjärta hoppa över ett slag. Vaclra människa bo i mitt hus, typ...

2013-10-21 @ 23:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0