IDAG HAR JAG HITTAT EN NY SVORDOM

TODAY IS THE DAY YOU THOUGHT WOULD NEVER COME

JAG HAR INTRODUCERAT EN NY SVORDOM I MITT VOKABULÄR!
 
jag kan tänka mej att ni tror att det inte finns svordomar som jag inte redan använder, med tanke på att jag svär ganska ofta
 
men vadå? svordomar är kraftuttryck som ger språket mer känsla
 
JAG HAR SKRIVIT EN UPPSATS OM DET DÄR
 
OCH JA
 
JAG FICK ETT "A" I BETYG PÅ DEN UPPGIFTEN

MED ANDRA ORD ÄR DET ÄR VETENSKAPLIG SANNING
 
oh yes
 
svordomen är "...SÅ IN I HELVETE"
 
DEN ÄR JU GENIALISK!
 
JAG SPRANG SÅ IN I HELVETE
 
till exempel
 
snacka om att man sprang då
 
jag ska göra allt för att detta uttryck ska fastna.
 
ROPEN SKALLA, SVORDOMAR TILL ALLA!
 

 
APRIL APRIL!
 
DÄR BLEV NI ALLT LURADE
 
contrary to popular belief så var det där inte mitt hår
 
tro det eller ej
 
Det var Vilmas. 
 

så, då har jag just dragit det obligatoriska april-skämtet
 
nu känns livet mycket bättre
 
big load off my mind.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0