MIN INTROLÅT

JAG HAR HITTAT MIN INTROLÅT
 
NÄR JAG GÅR IN I ETT RUM 
 
så vill jag att den här låten ska spelas
  
 
FÖRSTÅR NI VILKEN PONDUS
 
BÄTTTRE ÄN DARTH VADER
 
jag är dock lite tveksam mot det där med "han har slavar, betjänter runt om sej" som dom sjunger
 
det där med slaveri har aldrig varit en bra grej
 
föredrar att inte trycka ner andra människor
 
respekt är något av ett underskattat koncept
 
i can take care of my own shit liksom 
 
 
DE DAGAR JAG KÄNNER MEJ LITE MER ÖDMJUK SLASH HAR ANINGEN LÄGRE SJÄLVFÖRTROENDE FÅR DET HÄR VARA MIN INTROLÅT ISTÄLLET
 
 
 
PEPPIGARE LÅT FÅR MAN LETA EFTER
 
liksom bara "jag är ute på livets resa och inget kan stoppa mej!" 
 
lite sån där spirit behöver vi alla lite mer av i våra liv tror jag
 
this movie is a pearl, grabbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0