SNART ÄR DET JAAG SOM ÄR CHAUFFÖÖÖR

jag ser verkligen fram emot den dagen jag tar körkort
 
JAG KOMMER FÅ CRUISA RUNT I STAN SJÄLV
 
ni kommer kunna se mig skriksjunga Britney Spears när jag rullar uppför Kungsgatan
 
it's gonna be pretty you guys
 

MEN DET JAG MEST SER FRAM EMOT ÄR INTE DET
 
UTAN JAG HAR EN DRÖM
 
(hon har en dröm)
 
SOM KAN BLI SAAAAANN
 
(som kan bli sann)
 
ursäkta Trassel-referensen, men om ni inte fattade så har ni some real catching up to do people
 
 
HUR SOM HELST SÅ HAR JAG EN DRÖM
 
(som kan bli sann)
 
DEN DAGEN JAG TAR KÖRKORT SKA JAG
 
1. Leta upp en ädel springare
inte en häst alltså utan nån som springer
 
2. Sakta ner och köra bakom springaren
 
3. Veva ner rutorna på bilen
 
4. BLASTA "EYE OF THE TIGER" FÖR ATT GE LITE UPPSKATTNING OCH PEPP TILL DEN ARMA STACKAREN SOM INTE HAR HITTAT TILL BEN&JERRYS-LANDET ÄNNU
 
UTAN STRÄVAR FORTFARANDE MOT DEN RÄTTA VÄGEN
 
det måste ju vara det man gör när man springer
 
symboliskt liksom 
 
letar efter rätt väg
 
rätt väg är glass 
 
och doctor who
 
och sherlock
 
och ben&jerrys
 
 
 
HUR KOMMER DET SIG ATT ALLA MINA BLOGGINLÄGG SNÖAR IN PÅ JOGGING OCH SEDAN GLASS SOM FRÄLSNING FRÅN ALL ONDSKA?!
 
vi kanske borde gräva djupare i den frågeställningen
 
ELLER KANSKE BORDE VI ÖVERGE DEN LIKT TITANIC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0