HEJ IGEN MY OLD FRIENDS

Vad ska den här bloggen vara den här gången?
 
Är det här jag ska klaga om livets alla svårigheter?
 
Eller ska jag tipsa er om hur man blir världens lyckligaste?
 
på något mystiskt sätt, för jag har verkligen inte hittat lösningen till den ekvationen än.
 
Är det här jag ska skriva om hur otroligt patriarkal världen är, och föreslå lösningar på världsproblem?
 
eller ska jag bara berätta om att sweet-chili-sås passar till allt ifrån thaimat till fiskpinnar? är det på den nivån jag är nu?
 
JAG VET FAN INTE
 
vi får väl se vad som blir av den. För hoppningsvis blir det intressant och det vore ju fantastiskt om det dessutom blev roligt.

men man ska inte hoppas på för mycket.
 



JAG LOVAR ATT JAG SKA FÖRSÖKA ATT INTE BLADDRA FÖR MYCKET OM MINA NYVUNNA BRITTISKA KÄRLEKAR
 
SHERLOCK
 
OCH DOCTOR WHO
 
SÄRSKILT DÅ MR. DAVID TENNANT OCH MR. BENEDICT CUMBERBATCH.
 
THEY STOLE MY HEART AND WON'T RETURN IT GUYS.
 
och oroa er inte om ni inte vet vilka dessa herrar är
 
ni kommer att veta det såsmåningom om ni följer den här bloggen.
 
GA RAN TE RAT
 

MEN PÅ RIKTIGT
 
DE HÄR SERIERNA GRAPPAR 
 
DE ÄR LIVET
 

JAG UNDRAR VAD DET BEROR PÅ 
 
MIN KONSTANTA BESATTHET AV DIVERSE SAKER OCH MÄNNISKOR
 
får väl börja rannsaka mej själv med freudiansk psykoanalys.
 
eller inte
 
för om man gör det kommer man bara fram till att man är kokko för att man blev förnekad att äta när man var liten eller något annat konstigt.
 
OCH FREUD SKA VARA EN AV DE SMARTASTE MÄNNISKORNA NÅGONSIN
 
I FEAR FOR THE WORLD GUYS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0